Wednesday, December 30, 2009

Frank Emy vs Miera Fuwk

wahahaha, kelaka sial, mcm sengal bgg jea. 2 orang chix nie gaduh kat laman web murahan karya Tom Anderson. Dyeorang gaduh gilaa open. Hmm, macam biasa laa perempuan kalau gaduh mana nak sgt pukol2 nie , gaduh pakai mulot jea , gaduh kat status lak tue , gila beradab. Hahaha. Macam haram jea aku tgk tapi aku join gak , mengikut kepakaran matematik aku, 99 peratus menyokong emy , hanya satu peratus sahaja menyokong Miera Fuwk, haha. Miera nie gilaa bongok wehh, terang2 aku cakap, dye pegi bantai ckp kat emy , kau nie bjet alim jea laa, tanggal jea laa tudung tue, hahaha, gila kelaka, part nie yg aku tak ley bla tue, dah sah sah Frank Emy tue dekat rumah, mana ada orang dudok dalam rumah pakai tudong, emy dah konfem konfem tak pakai tudung tym uhh mcm mana dye nak tanggal , gilaa sengal Miera Fuwk nie. Memang F laa kau, haha.
Oke laa, Byebye , sayang anda ! ahaha~

1 comment: