Thursday, December 31, 2009

Dua Kosong Satu Kosong : )

Wahh, tahun baru hampir tibaa di situ , haha , tadi ayah aku call , dye kata hari nie mandi awal awal sikit sebab malam nie kte nak ber-new year, yeahh! aku teramatlah happy, akan tetapi sampai sekarang aku tak mandi mandi lagi . Malam nie sudah pastinya PUB PUB murahan di daerah seremban akan di penuhi oleh orang orang melayu yang kurang didikan agama , sudah tentu iman ku akan tergugat apabila melihat chix chix atau awex awex cun di sana yang tidak lah se-HOT Britney Spears dan penyanyi tepi jalan Lady Gaga , haha , macam bangang. Tidak mengapa , iman ku seteguh iman Imam Samudera, Imam Amrozi dan Imam Mukhlas iaitu imam Masjidil Haram tidak akan tergugat lansung dengan chix chix murahan lagi jalanan tersebut . Asal new year jea mesti ada sexs BEBAS , kenapa dia BEBAS pulak haa ? Hari hari lain tak bebas pulak. Aku pon tak faham , maybe pada malam new year, bapak bapak ayam dapat menikmati khidmat GRO atau KAROO dengan free kott mcm milo kat jayent tue, kan dye bagi rasa ckt kann, haa , mcm tue kott, ahaha, oke laa, gtg , bapak aku dah balik rumah, byebye, ahaha~

No comments:

Post a Comment